måndag 16 januari 2012

Dag 8

Tills idag denna underbara måndag så är det ingen förändring mer än att ja känner att bieffekten med svettningen ej har varit lika påtaglig vilket är underbart.
Ikväll börjar vi återigen med gymmet och kommer gå dit 5gånger i veckan ca. Ska se hur kroppen och mina leder reagerar. Många har fått besvär med leder eller att de ej kan träna lika hårt som innan men vi får som sagt se hur min kropp reagerar på detta.
Natten till idag så funkade sömnen för en gångsskull väldigt bra, inget upp o spring med kissande 2ggr per natt som jag haft förut dock kan detta bero på ett flertal andra saker som att jag dricker ganska mycket mer vatten då man väldigt lätt blir uttorkad i munnen vilket man känner av tydligt vid läggdags. Hur som helst så är de tungt annars då jag har svårt att somna in. Förhoppningsvis är detta bara en fas nu i början annars kommer min skolgång bli tung, studerar till civilingenjör för övrigt.
Kommer från och med idag även höja dosen från 70mg till 80mg på doktorns begäran.
Bilderna nedanför är tagna idag, bilder från första dagen ska ja försöka ladda upp omgående. Den största anledningen till att jag tar roaccutan är inte förr mitt ansikte utan mest för mitt bröst där jag har så förbannat ont och är känslig. Förstört många vita t-shirtar från blödningar.
I lördagsnatt så fick ja även näsblod när ja ansträngde mig extra hårt, lite alkohol var inblandat och ett enormt festhumör vilket kanske översträngde kroppen något. Nåja.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar